asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Militec 1

22.10.2010   10:08 Access Max 4

Hašan Hašan Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300

Zdravím, před cca 2 měsíci jsem nalil do motoru Militec-1, což je, jak jistě víte, přísada zvyšující mazací schopnosti oleje a navíc jakousi chemickou reakcí umí tento přípravek pokrýt kluzné plochy kovovou mřížkou, čímž je zarovná tak, že motor klade menší valivý odpor.

Ujel jsem 1000 km a musím říct, že se motor objektivně zlepšil, lépe startuje, lépe se vytáčí do otáček. Takže doporučuji.

Pro rýpaly podotýkám, že přípravek má homologaci všech myslitelných výrobců automobilů a motocyklů, na rozdíl od všelijakých sraček s teflonem, zajišťujících tzv. "generálku za jízdy".

Odpovědi: Militec 1

22.10.2010   10:44   #1 Téma: Militec 1

abul abul Město: Brno-Bohunice
IP:217.197.150.xxx
Offline 1/363

Hašane promiň, ale to snad nemyslíš vážně?
Co znamená

musím říct, že se motor objektivně zlepšil,

??
Ty to v žádným případě objektivně nejsi schopen posoudit. Ledaže by Ti to tam někdo tajně nalil a po těch 1000km se Tě zeptal, jestli jsi v poslední době zaznamenal nějakou změnu.
Mám k tomu pár "rýpavých" odkazů. např.:

Militec 1 a Metaltec 1 – dva výrobky, kterým byla dána obrovská reklama vtisku s tím, že se jedná o „Přelom v technice mazání nebo podvod? “ (přesný název článku). V tomto případě musím odpovědět, že se jedná o velmi těžký podvod. Po přečtení článku v„časopise“ Auto Štangl pod tímto názvem jsem začal pátrat po podrobnostech. Postupně jsem zjistil, že autor článku, obalený tituly zepředu i zezadu (kdyby to šlo, tak ještě shora a zespodu), na žádné naší Vysoké škole ani v odpovídajícím výzkumném ústavu v naší republice nepracuje, a to ani externě, pravděpodobně vůbec neexistuje. Po dotazu na zadavatele článku mi nebyl na tuto otázku schopen odpovědět. Potvrzuje to i můj dojem, protože odborník by se nikdy pod takovou snůšku nesmyslů nemohl podepsat. V článku není nic konkrétního, pouze reklamní kecy. Štangl potřebuje také vydělávat…

Vysvětlení funkce v propagačních materiálech: jde o syntetické hydrokarbony vyrobené patentovanou technologií, které ošetří povrch beze změny vůlí, na rozdíl od přípravků obsahujících teflon a jiné látky. „Syntetické hydrokarbony proniknou i do nejmenších mezer a pevně k nim přilnou, tím se vytvoří ochranná vrstva, bránící a zajišťující…“ – jste z toho nějak moudří? Ví někdo z vás, co je to „syntetický hydrokarbon“? (Hydrokarbon je něco jako uhlovodík (přeložíme-li si toto slovo do češtiny), když budu hodně benevolentní, tak „syntetický hydrokarbon“ je třeba syntetický olej. Pro toto označení můžeme vymyslet tisíce dalších „uplatnění“.)

V článku se jaksi „zapomnělo“ na to, že výrobek obsahuje chlórové sloučeniny ve formě chloresterů. Zadavatel článku mi na můj dotaz zaslal „zaručené“ testy, provedené v Brazílii a s podpisem profesora tamější univerzity. Obsah testu mi opět potvrdil, že byl vyroben firmou Militec a zcela jistě onen odborník nemá s tímto testem nic společného. (Proč v Brazílii? Předpokládá se, že odtud nebudeme schopni ověřit pravost tvrzení – časový posun, španělština, drahé spojení…)

Zprávu jsem nechal (oklikou) konzultovat s prof. Kovářem a mimo jiné i s jedním zahraničním odborníkem na chemii maziv. Dozvěděl jsem se následující:

„Předmětný test, jak je uveden ve zprávě, je účelový. Ani chlorparafin, ani chlorester netvoří chlorovodík nebo kyselinu chlorovodíkovou při smíšení s vodou. Samozřejmě nedochází ke změně pH, protože nejsou ani kyselé, ani zásadité. Pokud by k ní došlo, vylučovalo by to použití těchto přísad (chlorparafinů a chloresterů) do řezných kapalin, kde jsou tyto látky používány (pokud je ještě tato technologie aplikovaná a povolena). Autoři článku si zahrávají s nevědomostí zákazníků v oblasti maziv a chemie.

Závěrečná poznámka ze zprávy je rovněž účelová, protože zde nejsou obsaženy v potřebné míře údaje o teplotních poměrech. Nicméně problém s použitím chlórových aditiv v motorových olejích narůstá tím víc, čím víc je motor netěsný a dochází k profuku kolem pístních kroužků a olej s touto přísadou se dostane do spalovacího prostoru a následně do katalyzátoru, který postupně zničí. To je hlavní problém, který významné olejářské společnosti objevily při výběru vhodných technologií pro výrobu olejů. Chemické složení Militecu není nic nového a unikátního. Jedná se o zcela běžnou a levnou záležitost (laicky řečeno, smíchá se olej s chlórem, obě dvě složky jsou velmi levné). Podívejme se pravdě přímo do očí. Pokud by ta technologie byla tak unikátní, proč ji výrobci olejů již dávno nepoužili? (Pozn.: řeči o konkurenčním boji a patentových právech necháme lidem s IQ tykve.)

Pouhým přidáním vody nebo oleje do těchto přísad neovlivní jejich stabilitu. Pokud se však setkají s EP přísadami v oleji, jsou jejich stabilita a korozivní faktor výrazně urychleny. Zvýšení stability výrobci těchto látek přisuzují účinkům chloresterů. Ve skutečnosti je tomu naopak. Chlorparafiny mají výrazně vyšší stabilitu než chlorestery. Chlorparafiny vážou 40-60% chlóru, zatímco chlorestery 30-35%.

Závěr technického bulletinu je napsán zcela jistě firmou Militec a nenabízí žádné technické skutečnosti, nýbrž jen reklamní žvásty. Tento typ přísad je dobrou EP přísadou určenou pro řezné kapaliny. Současný trend ve vývoji těchto kapalin však odstoupil od těchto přísad díky jejich ekologické závadnosti. Ty jsou již v současné době zakázány a každá firma, která je ještě používá je musí vést jako zvláště nebezpečné odpady se všemi problémy, které z toho vyplývají.“ Takže prof. Kovář odborně potvrdil to, co jsem uvedl výše.

Tolik kolem přísady Militec a Metaltec. Tyto údaje se ve skutečnosti týkají veškerých chlórových přísad všeobecně. Chlórové přísady zejména napadají barevné kovy obsažené v kompozicích, způsobí vytvoření „tvrdé krusty“ na povrchu kompozice, její postupné praskání a následný rozpad. Rovněž tak napadají ocelový povrch. Jak již bylo uvedeno, nejnebezpečnější jsou produkty tepelného rozkladu ve spalovacím prostoru, které napadají výfukový systém, zejména pak katalyzátory a do ovzduší odcházejí ve formě nebezpečných chlórových exhalátů.

Zdroj http://www.suzukiban...sloclanku=2007040001 nebo http://mtw.fordclubs...?article=27&rubrik=4

Jinak Militec jsem kdysi taky vyzkoušel a subjektivně jsem nezaznamenal žádnou změnu, objektivně jsem brzy potom měnil gufera
Neber to prosímtě jako shazování Tvého příspěvku nebo podobnej útok. Myslím jen, že jsou to přinejlepším vyhozený peníze, v tom horším případě si ničíš motor(převody atd.) Nebylo by lepší za ty prachy vyměnit častěji olej?

Citace | Odpovědět

22.10.2010   11:00   #2 Téma: Militec 1

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Na jednom automobilovým fóru, chlápek co relativně rozumí motorům a olejům doporučuje přísady bishops.
http://www.bishops-o...motorovych-oleju.htm
Podle ohlasů na fóru to asi má nějaký vliv na snížení hlučnosti motoru a spotřeby oleje u auta, ale osobně tomu moc nevěřím a do motoru bych to nelil. To raději jak píše Abdul kvalitní olej a častěji měnit.

Citace | Odpovědět

22.10.2010   11:36   #3 Téma: Militec 1

Hašan Hašan Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300

marek.sm> Máš pravdu, na to jsem zapomněl, motor je navíc skutečně méně hlučný.

Citace | Odpovědět

22.10.2010   11:42   #4 Téma: Militec 1

bars bars Město: Benešov
IP:85.160.81.xxx
Offline 1/754
KTM LC4 620

Co ti na to říká spojka??

Citace | Odpovědět

22.10.2010   12:45   #5 Téma: Militec 1

abul abul Město: Brno-Bohunice
IP:217.197.150.xxx
Offline 1/363

Zdroj http://www.suzukiban...sloclanku=2007040001

Co tedy skutečně funguje?
Skutečně fungují pouze permanentně difúzní přísady, vynalezené Johnem Bishopem. Laicky – v principu jde o to, že se vytvoří uhlovodíková vazba s atomem kyslíku, který umožní skutečné „zakotvení“ uhlovodíkové vazby ke kovu (proto permanentně difúzní – trvale zakotvené). Tento uhlovodík vytvoří velmi odolný „koberec“, ke kterému se uhlovodíkové mazivo velmi pevně naváže. Pokud by snad došlo vlivem velkého přetížení ke strhnutí vrstvy oleje, je zde stále pevně navázaná permanentní difúzní přísada (uhlovodíkový koberec), která povrch kovu po nějakou dobu ochrání. Tato vrstva je velmi tenká, ale je možné ji dokázat a změřit její tloušťku, elektronový mikroskop krásně vrstvu zobrazí. Přísada má za úkol držet olej na stěnách válce za každou cenu, výsledky poklesu tření a opotřebení odpovídají téměř dokonalému mazání motorovým olejem příslušné kvality, nejde tedy přímo o snížení tření díky přísadě jako takové. Motor je prostě řádně mazán za všech okolností a o to hlavně jde. Pro spotřebitele je důležité co mu přísada přinese, jak funguje je pro něho druhořadé.

Nyní k permanentní difúzi Bishop´s Original odborně - princip působení spočívá ve vytvoření valenčních vazeb molekul vyšších uhlovodíků (několikanásobně hydrogenované naftenické nebo parafinické destiláty) prostřednictvím jednoho kyslíku na protipól na kovovém povrchu (kyslík je důležitý, bez něj to nefunguje). Jednotlivé molekuly jsou dlouhé řetězce 8 – 15 uhlíků. Takto vytvořený „koberec" je velice stabilní a odolává vysokému přetížení. Princip difúze „do povrchu" spočívá v pronikání těchto molekul do mikrotrhlinek na kovovém povrchu. Na rozdíl od ostatních přísad nedochází k chemickému působení látky na kov, po opotřebení této vrstvy zůstává kovový povrch v původním stavu. Vytvořená vrstva byla skutečně oficiálně změřena pomocnou metodou galvanického nánosu niklu. Klikový hřídel takto ošetřen přípravkem a pokoven byl následně příčně rozřezán a zkoumán elektronovým mikroskopem, vrstva difúzní přísady je na fotografiích jasně viditelná. Účinky přípravku však nespočívají pouze v nosné kostře přípravku. Na tu jsou pak navázána další speciální aditiva, která pak dokážou další věci. A to je vlastně Bishopovo tajemství a jeho dlouhodobý úspěch. Aplikace přípravku je stoprocentní vždy, zabránit vzniku ošetřovacího procesu je možné pouze vypuštěním olejové náplně před navázáním přípravku na povrch kovu, styl jízdy ani druh motoru na aplikaci nemá vliv. Přísady v oleji navíc zvyšují antikorozní vlastnosti oleje, film nestéká z vnitřního povrchu motoru a chrání jej i při dlouhodobém odstavení.

Co lze a co nelze očekávat od těchto přípravků? Každopádně přípravky mají omezenou životnost ani ne tak najetými kilometry (až 150000 km u nákladních vozidel), ale dobou aplikace, která se může pohybovat od 6 měsíců do 1 roku (i v případě, že auto stojí v garáži a nejezdí). Uhlovodíková vazba postupně degeneruje vlivem působení vzduchu a dalších vlivů, v ideálním případě vydrží rok, potom je nutné provést znovu ošetření motoru nebo převodovky. Dalším negativním jevem je otěr, vznikající působením křemičitých látek (špatně filtrovaný vzduch). Pokud je obsah křemičitých látek v oleji nadměrný, zvyšuje se mechanické odírání difúzní vrstvy, její obnovení je nutné provést dříve. Pozitiva - tření poklesne asi o 13 – 17%, zvýší se akcelerace úměrně poklesu mechanických ztrát, životnost motoru se zvýší o 50 – 100% podle stavu původního motoru před aplikací přípravku, spotřeba zůstane zhruba na stejné úrovni (spotřeba je dána hlavně spalovacím procesem). Pokles třecích ztrát ovlivní spotřebu pouze v případě, že se upraví styl jízdy a nevyužívá se zlepšených akceleračních schopností. Dosažená úspora je v řádech jednotek procent.

Časové omezení působení přípravku a nutnost najetí 2500 – 5000 km po aplikaci přípravku, nutných k navázání permanentně difúzní přísady na činný povrch motoru, prakticky znemožňují použití u vozidel prakticky neprovozovaných. Než by došlo k navázání uhlovodíkového řetězce na povrch, musela by se vrstva znovu obnovovat, protože zdegeneruje dříve, než se stačí uplatnit. Najetí tohoto počtu kilometrů je nutné proto, protože přísada se naváže pouze na čistý kov, na kterém nejsou různé karbonové a lakové usazeniny (a ty jsou přítomny vždy bez ohledu na použitý olej). Nejdříve dojde k jejich rozpuštění látkami obsaženými v přípravku a teprve potom je možné zakotvení uhlovodíkové vazby ke kovu. Nejekonomičtější použití je u motorů nákladních vozidel, lokomotiv a stacionárních motorů, které najedou desetitisíce kilometru nebo natočí tisíce motohodin během jednoho roku. U osobních vozidel s malým proběhem kilometrů je použití tohoto přípravku neekonomické, ovšem kdo jezdí hodně, pozná rozdíl velmi brzy. Při další včasné aplikaci dojde k difúzi přípravku dříve, protože na povrchu kovu již není tolik negativních úsad, ovšem vše je závislé na druhu provozu a typu motoru.

Takže žádné gigantické vlastnosti, ani ochrana jedním balením „po celou dobu životnosti“, pouze zabezpečení 100%-ního mazání. Jako mazací prostředek je skutečně správně zvolený olej nejlepším řešením, permanentně difúzní přísady napomáhají využití plného potenciálu vlastností motorových olejů. Prostě olej je držen na všech důležitých místech za každých okolností, stačí zvolit správný typ oleje a měnit ho podle předpisu výrobce. Jednou za rok aplikovat přísadu a je to. Jaký je zásadní rozdíl mezi těmito produkty a ostatními? Neobsahují žádné agresivní přísady, veškeré parametry byly ověřeny ve zkušebnách a jsou doložitelné oficiálními protokoly. Některé z těchto protokolů jsou ještě s původním (dnes zneužívaným) názvem výrobku tj. SLICK 50 (viz. TÜV Bayern). Důležité je to, že testy byly prováděny formou výkonových motorových testů a měření dlouhodobého opotřebení motorů bylo provedeno celosvětově uznávaným testem. Permanentně difúzní přísady vyrábí jen a pouze John Bishop v rámci firmy Bishop´s Original Products. Je jejich vynálezcem a majitelem patentů. Přestože tento patent je starý více jak 25 let, nikdy nebyl zpochybněn a zatím bylo vždy potvrzeno, že údaje výrobce jsou pravdivé. Na internetových stránkách není ani jedna záporná zmínka, také jsem neslyšel, že by někdo na „Bišopa“ nadával. Objevil jsem o nich zmínku v článku „ Slick 50 and other engine oil additives“ pouze vtom duchu, že vytváří na kovovém povrchu film, snižující tření a opotřebení. Nic víc, nic míň. To už svědčí o něčem. Žádné zpochybňování, žádné vynášení do nebe. Prostě výrobek existuje a funguje. Výrobek, který se úspěšně prodává více jak 25 let asi bude funkční a kvalitní.

Teď jedna pohádka, co pohádkou není: Byla nebyla, za devatero horami a devatero řekami, jedna stará nemocná babička Avia. Pan doktor (soudní znalec) ji nedával mnoho nadějí, pouze měsíc (10000 km) života. I přišel starý bylinkář Honza Bišopů a dal nemocné Avii svůj nejlepší lék z bylin natrhaných za úplňku na umrlčím kopci. Avii se zakrátko udělalo lépe, brzy vstala z postele a již téměř rok a půl žije (170000 km) s občasnou pomocí léku od bylinkáře Bišopa. Pan doktor dodnes kroutí hlavou, jakou že to bylinky mají kouzelnou moc. Pak zazvonil zvonec a pohádce ještě není konec (Avia stále ještě jezdí).

(V tomto pojednání se o permanentně difúzních přísadách a dalších přípravcích z dílny Johna Bishopa nebudu do detailu zmiňovat, protože veškeré potřebné informace můžete najít v jiných materiálech, hlavně na webových stránkách: www.bishopsoriginal.cz .)

Citace | Odpovědět

22.10.2010   16:10   #6 Téma: Militec 1

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

Typický placebo efekt, nic víc, nic míň.

Citace | Odpovědět

22.10.2010   17:54   #7 Téma: Militec 1

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Myslis ze kdyby to bylo fakt tak super by to velici vyrobci jako Castrol, Shell atp uz davno nepouzivali?

Citace | Odpovědět

22.10.2010   19:40   #8 Téma: Militec 1

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

Jirka-KTM>Typický placebo efekt, nic víc, nic míň.


Poprvé s Tebou Jirko plně souhlasím .
Ještě na fakultě jsme v laboratořích zkoušeli motory na stolicích, chodili v Brně na výzkumák. Tehdy (+ - 1995) frčel Slick 50. Obyčejné placebo jak uvádíš.
Sice se Slickem šel motor několik kilometrů i bez oleje, ale tento přípravek měl ZÁSADNÍ negativní efekt, že rozpouštěl usazeniny v motoru a tím pádem hrozilo ucpání olejovýcj kanálků.

Citace | Odpovědět

22.10.2010   19:44   #9 Téma: Militec 1

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:95.85.211.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Není to náhodou Metaltec? O tom jsem si pár písmenek přečetl...

Citace | Odpovědět

22.10.2010   20:23   #10 Téma: Militec 1

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Já tam leju Militec1 a měl jsem pocit že motoru pomáhám alááá chci mu pomoci

Citace | Odpovědět

22.10.2010   20:37   #11 Téma: Militec 1

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

nebu> Správně, je to o pocitu . Třeba to pomáhá, ale já to do motoru nenaleju.

Citace | Odpovědět

22.10.2010   20:56   #12 Téma: Militec 1

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

nebu> na dominátoru, jsem chtěl taky pomoct , přesně nevím značku, ale jediné čeho jsem dosáhl , byl při startu bílý kouř, jak u avie...zbytek lahvičky jsem nabízel a nikdo to nechtél
ale byl jsem svědkem když , přišel díler (slick 50) ten měl mašinku s kolem a třecí brzdou, na které přidával závaží, nejdřív chtěl ten nejlepší olej , který na servise měli, přidával závaží a při třetím se motor zastavil... poté stojek vyplách, a chtěl vyjetej olej, přidal kapku slicku a motor se zastavil až při 9 závaží...
trochu mě to připomělo situaci kdy na výstavě, předváděli sek. lepidlo, drželo to jak sviňa , a když jsem s tím doma lepil, slepil jsem si akorát prsty

Citace | Odpovědět

23.10.2010   13:05   #13 Téma: Militec 1

Hašan Hašan Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300

abul> Maximální otáčky vzrostly, maximální rychlost vzrostla, motor má kultivovanější zvuk, kopec, který jsem OBJEKTIVNĚ vyjížděl rychlostí 58 km/h nyní vyjíždím OBJEKTIVNĚ rychlostí 65 km/h, kolka méně žere (na přibližně stejně dlouhé vyjížďky jsem spotřeboval ještě před nedávnem kanystr benzinu, nyní mi po dolití nádrže po druhé vyjížďce pár litříků zbude...), ale všechno je to placebo, vše se mi pouze zdá...

Citace | Odpovědět

23.10.2010   15:53   #14 Téma: Militec 1

GamaxJ+J GamaxJ+J Město: Mladá Boleslav I
IP:81.201.48.xxx
Offline 2/41
Gamax AX 300

Alias když kolka sedne a na garanci jí otevřou

Citace | Odpovědět

23.10.2010   15:59   #15 Téma: Militec 1

GamaxJ+J GamaxJ+J Město: Mladá Boleslav I
IP:81.201.48.xxx
Offline 2/41
Gamax AX 300

Ale Teď vážně,osobně jsem řadu přípravku tohoto typu vyzkoušel v autě,do kolky na to nemám odvahu,to raději koupím jednou za čas nádrž benzínu Shell V-Pover,OMV Carrera atd. Po jednom co měl čistit palivové vedení mi v aute začala haprovat lambda tak jsem se na to vysr....... při každé výměně oleje koupím od Liqui Moly proplach motoru, kterou naleju před výměnou a pak naleju kvalitní olej.



Naposledy editováno 23.10.2010 16:00:48

Citace | Odpovědět

23.10.2010   20:01   #16 Téma: Militec 1

abul abul Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363

Hašan>

abul> Maximální otáčky vzrostly, maximální rychlost vzrostla, motor má kultivovanější zvuk, kopec, který jsem OBJEKTIVNĚ vyjížděl rychlostí 58 km/h nyní vyjíždím OBJEKTIVNĚ rychlostí 65 km/h, kolka méně žere (na přibližně stejně dlouhé vyjížďky jsem spotřeboval ještě před nedávnem kanystr benzinu, nyní mi po dolití nádrže po druhé vyjížďce pár litříků zbude...), ale všechno je to placebo, vše se mi pouze zdá...



Buď v klidu, to o placebu jsem nepsal já, přiznávám, že si to ale taky myslím. To testování rychlosti už samozřejmě je objektivnější, ale na začátku jsi psal něco jinýho, tam o objektivnosti nemohla být řeč.
Ještě k tomu zvýšení výkonu, ryhlosti, kultuře běhu motoru atd. V tom Ti docela věřím, ale ani tady si to neodporuje s těmi články, který jsem uvedl, zkus si je pročíst. Sníží to tření a perfektně vhlydí styčný plochy ALE.... Je to tam popsaný.
Co je ale hlavní. JE TO JEN A POUZE TVOJE VĚC! Dnes je fakt těžký věřit něčemu nebo někomu, účelová může být jakákoli informace. Zpochybnit je možný cokoliv, což ale nebyl účel mojí reakce. Spíš jsem hodil do placu i jinej pohled na věc.

Jak psal Janekx: "Myslis ze kdyby to bylo fakt tak super by to velici vyrobci jako Castrol, Shell atp uz davno nepouzivali?"
Odpověděl bych asi tak: Není cílem vyrobit mazivo téměř dokonalých vlastností, ale mazivo určitého standardu, který se bude dobře a neustále prodávat. Stejně jako existují motory, které mají úžasnou účinnost, ale není vhodné je zavést do masové výroby, tak existují i velký rezervy v technologiích snižujících tření/opotřebení. Prostě si jen myslím, že Militec není krok tím správným směrem. Alespoň pro mně ne. Hlavně se nenaser, byla by to škoda, nemyslím to ve zlým

Citace | Odpovědět

23.10.2010   21:25   #17 Téma: Militec 1

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

abul> Přečetl jsem si o Militecu na webu, ale jen jednu stránku, asi oficiální.
Přípravek je na úplně jiném principu než třeba starý Slick 50 a podobné.
Pokud by byla pravda, o principu, tak je to na diskuzi a zajímavé.
Text je hezký, chybí mi tam však porovnání účinnosti .
Prostě o kolik se sníží spotřeba paliva, koeficienmt tření pracovní plochy válce, a další ...

http://www.militec.cz/podstata/

Už na první přednášce nám na katedře motorů i na výzkumáku paliv a maziv (Brno Šumavská ulice) na Vojenské akademii v Brně uváděli, že příliš hladká pracovní plocha válce a pístních kroužků způsobuje , že motorový olej se nemá kde držet .



Naposledy editováno 23.10.2010 21:30:33

Citace | Odpovědět

24.10.2010   08:11   #18 Téma: Militec 1

abul abul Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363

martinur>

Už na první přednášce nám na katedře motorů i na výzkumáku paliv a maziv (Brno Šumavská ulice) na Vojenské akademii v Brně uváděli, že příliš hladká pracovní plocha válce a pístních kroužků způsobuje , že motorový olej se nemá kde drže



Přesně to tam píše. Vyleštění ploch a úbytek materiálu není to, co ve svým motoru zrovna chceme.

Citace | Odpovědět

04.03.2011   21:24   #19 Téma: Militec 1

vrtak vrtak Město: Sedlčany
IP:82.100.31.xxx
Offline 0/11
Yamaha YFM 700R

Zdarec lidi tak sem si to všechno přečetl a teda nemam slov sam osobně používám Militec už dlouho mam 1.9tdi octavku už mam najeto 248tis a sam sem tomu nikdy moc nevěřil ale je fakt že motor neni tak hlučný a to se my nezdá protože sem si motor nahrával na diktafon a po nalití militecu a asi po 5tis km sem ho nahrál znova a bylo to opravdu velkej rozdíl :) a musím za sebe říct že sem spokojenej jinak jak se píše o Militecu že je to podvod nepíše to nahodou třeba konkurence? aby se poškodilo jmeno? a proč to nepoužívaj jiný výrobci oleju nebude to tim aby se olej měnil často? atd.. nedavno sem četl že farmaceutické společnosti vyrábějí léky které nelečejí protože kčemu by jim byli leky které léčí pak by přišli o zákazníky :) něco na tom bude co? každopádně jestli je Militec dobrej nebo špatnej myslím že si ho musý každej vyskoušet sám ja za sebe sem velice spokojen

Citace | Odpovědět

04.03.2011   22:14   #20 Téma: Militec 1

Ludra Ludra Město: Praha 10-Vršovice
IP:88.101.199.xxx
Offline 0/300
Can-Am Outlander 800R Max LTD, Journeyman Gladiator X6 EFI, Čína ATV 125

vrtak> Co já slyšel, tak Metaltec tady byl první, ale Militec mu to chtěl ukrást. Každopádně to nejsou přípravky s teflonem, které vřele nedoporučuji, protože jsem Slick použil já i můj kamarád v Mercedesu diesel a začaly se nám přehřívat motory. Zjišťovali jsme proč a jeden odborník nám tvrdil, že teflon vytvoří na stěnách válců tepelnou izolaci, takže se hůř odvádí teplo a přehřívají se písty. Nevím, co je na tom pravdy, ale auta se fakt po teflonu přehřívaly.
Co se týká Militecu, dávám ho do Samuraje pro případ, že by na chvíli ve velkém náklonu nemazal, tak aby to Militec tu chvíli uchránil. Jestli jen vyhazuju peníze, to je možný, ale mám ještě 2 lahvičky ......

Citace | Odpovědět

05.03.2011   00:13   #21 Téma: Militec 1

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

abul>martinur> Vyleštění ploch a úbytek materiálu není to, co ve svým motoru zrovna chceme.

A proto se také válce neleštějí ale honují. Kromě toho, že honováním dosáhne geometricky velmi přesného tvaru válce, zůstanou navíc na povrchu charakteristické spirálovité stopy po honovacích kamenech, které fungují trochu jako mazací drážky...

Citace | Odpovědět

05.03.2011   09:08   #22 Téma: Militec 1

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Já těmhle sra...m moc nevěřím, nicméně jsem to nalil do sekačky na trávu a je pravda, že přestala kouřit a žrát olej, tak doufám, že ještě nějaký rok bude sloužit. Také jsem ten metaltec dal do rozvodovek na kolce, tak se uvidí při další výměně jestli olej obsahuje kovový film nebo bude čistý.

Citace | Odpovědět

05.03.2011   10:21   #23 Téma: Militec 1

Danos Danos Město: Milevsko
IP:188.120.211.xxx
Offline 0/527
Polaris Sportsman XP 850/EPS

Mně odborník na motory a montáže LPG doporučil metaltec do auta po přestavbě na LPG.Jedná se o mondeo 2,5 V6.Jestli je to vyhazování peněz a nebo potřeba,to do dnes také nevím ale do kolky bych to asi určitě nedal.To radši dvakrát vyměnim olej.

Citace | Odpovědět

05.03.2011   10:22   #24 Téma: Militec 1

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

vrtak> Ahoj, na zvuk motoru se vyprdni ta tvoje octávka tu bude ještě hodně dlouho i bez těch přísad. Na mém služebáku TDI mám něco kolem 450tisíc a pořád funguje jako za mlada a na motoru se dělají jenom rozvody a občas žhavýcí svíčky, škoda že němci nedělají kolky

Citace | Odpovědět

05.03.2011   10:24   #25 Téma: Militec 1

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

05.03.2011   12:57   #26 Téma: Militec 1

vrtak vrtak Město: Sedlčany
IP:82.100.31.xxx
Offline 0/11
Yamaha YFM 700R

Honza73> hmm to je mazec je fakt že TDI oktávky fakt vydržej dlouho kdyby němci fakt dělali kolky tak bych si jí hned koupyl :) ale raptor je taky fajn :) každopádně Militec sem tam už nalil a maximalně ho tam příšte nenaleju ale zase sme s kamošem spekulovali a udělali sme pokus :) do stojanové vrtačky sme dali místi vrtáku železnou tyčku a kapnul sem kapku oleje (castrol) no vší silou sme zatlačili na jinej kov no výsledek byl takoví že po 1minutě začali lítat železné špony no pak sme kápli militec áááá nebudete tomu věřit trvalo to přes 5 minut než začali lítat špony jinak ukrutnej smrad :) takže aspon studene starty motoru pomužou ne?

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce